06 februari 2010

Vänner

Underbar helg blev det. Kalas idag. Igår besök hela kvällen av Madde o Joanna. Ikväll bjuden på middag och en underbart doftande god Boeuf Bourgogne, sallad och pressad potatis.
Skön lägenhet och toppen sällskap. Så länge sedan vi sågs. Tusen tack älskade vännen Ann.
Jättequl att Sara tittade in oxå, njut av Studentboendet =)

Vad vore jag utan vänner? Det allra ljuvligaste av umgänge. Man mår så bra av att bara prata lite, dricka lite vin, umgås, spela spel, diskutera, vara ute, "aktiviteta" sig. Mmmmmm =)


Nu är det snart dax köra tåg igen. Och i morgon eftermiddag ska vi se "Prinsessan och Grodan"

KRAM och sov gott alla vänner.

2 kommentarer:

  1. Kör försiktigt idag. Kram från en annan vän, Olivens mamma.

    SvaraRadera
  2. Kram tillbaka Olivens mamma =)
    Jag körde jättefint idag - två svängar Höör och sov i hytten på pausen emellan, var lite trött efter de få sömntimmarna i helgen. Så nu har jag veckohandlat och ska slänga mig i bingen. Känns skönt. I eftermiddag blir det "Prinsessan och Grodan"

    Kram till dig min fina vän.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥