17 februari 2010

Vad händer?

Kanske snackar jag om saker jag inte har en jämans susning om men nu tycker jag det är mycket vi kan lägga på det kritiska bordet till OS-ledningen i Vancouver.
Dåligt med funktionärer och Johan Olsson är ensam och väljer fel väg, ACO släpps iväg 14 sekunder för sent och nu störtloppet där damerna inte fått göra ordentliga genomåk. Eller Petra Majdic som det släpper för i skarpa kurvan o blåser rätt ut i terrängen, inga skyddsnät där inte.

Inga undanflykter för att vi inte få medaljer och att jag sitter här besviken och bitter utan bara ett konstaterande att det varit många tabbar från arrangörerna. Jag tänker så här: Om så många missar "drabbar" oss svenskar lär det ju vara flera som man inte riktigt lagt märke till.

Vad tusan sysslar dom med? Får sådant här hända?

Ruskigt fall för Anja, tror inte mitt hjärta pallar sådant här. Dax att sova, ska jobba om 2 timmar. Natti =)

3 kommentarer:

  1. Ja,stackars Anja! Sååååå jäkla typiskt. Det här os skulle ju vara hennes! Hoppas hon inte skadade sej!

    SvaraRadera
  2. Visst är vi inte ensamt drabbade, kanske Laestadianerna också fått sin dos. ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥