27 februari 2010

Däng av grannar

Jag var peppad idag, laddad, fylld av energi, på topp, höjd till skyarna, taggad, maxxad...

Jag VISSTE att jag skulle spöa Magdis på Alfapet! Bara visste lixom. Nu lirade vi istället Buzz hemma hos dem och klart jag inte ville, som gäst, gå in där och sopa mattan =)
Så jag lät dem vinna helt enkelt. Både Magdis o Aage.

Jag hoppas att den där dagen när jag VET att jag kommer spöa Magdis i Alfapet kommer snart igen. Tills den dyker upp så kan jag ju spela lite med henne bara för att det är qul och att det inte gör något om hon råkar vinna. Eller hur?
Visst är jag en fin människa =)

1 kommentar:

  1. det finns inga gränser för din vänlighet och människokärlek......
    det får bli ett hastigt inlägg för jag måste tillbaks till mina studier av Nationalencyklopedin.
    kram Magdis

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥