04 februari 2010

Outletfynd


Shoppat med "farmor" Monika idag. Den bästa shopparkompisen man kan ha =)
Gjorde en del fynd. Tror jag, det är mest tänkt som presenter...

Men detta skulle kostat 5499 kronor totalt. Min nota slutade på 355 kronor. Bra va?
Och så är det säkert så att jag borde ha ångest för att något stackars barn har stickat tröjorna, 14 lastbilar har fraktat det hela från Polen eller på något annat sätt har jag nu bidragit till att döda vår jord.
Men ibland orkar man inte tänka så. Jag brukar ha ångest när jag åker hem från Ullared - men idag har jag INTE det! Skönt.

Kram


7 kommentarer:

  1. oouu vilka hottiga saker :-)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för fina kläder. Bra fynd. Jag följer gärna med nästa gång.
    Kram Essan

    SvaraRadera
  3. Fynd var ordet! Och inte är de gjorda av barn - barn har ju ingen känsla för kvalitet som tanten i Aftonbladet sade så vackert en gång apropå frågan om hon brukar kontrollera att sakerna hon köper inte är tillverkade av barn ;)
    Kram Linn

    SvaraRadera
  4. Åh, fy vilken hemsk kommentar Linn. Av tanten alltså =)

    SvaraRadera
  5. lite shopping ibland är alla värda. Bra fyndat.
    Kram från Olivens mammma

    SvaraRadera
  6. Ja för fan. Lite shopping då och då är alla människor värda. Särskilt när man har möjlghet att shoppingfynda.
    Kör hårt, livet är kort och man vet ju aldrig hur länge Ullared ligger kvar. Ni såg väl hur det gick för Port au Prince på Haiti.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥