18 februari 2010

Jag får inte nog, tror jag älskar apelsinen...

Har jag bisarr humor?

5 kommentarer:

  1. Sjukt roliga! Apelsinen är verkligen "Annoing"! Måste länka detta till en kompis som jag tror skulle älska det!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte få nog, det finns massor av dem.... sitter och garvar högt för mig själv! Det finns ju hur många som helst ( vet du säkert redan )

    http://www.youtube.com/results?search_query=the+annoying+orange&search_type=&aq=f

    Och så alla med ägg, marshmallows mm.... Ha ha ha

    SvaraRadera
  3. Ja, jagfår väl visa den här för ellen o pelle imorrn, jag tycker den är rå, men dom garvar.
    Man skulle ju nästan tro att dom vill sluta äta frukt efter att dom sett, men inte!
    Tjingeling!

    SvaraRadera
  4. Japp! Gick igenom några stycken alldeles nyss! Har aldrig sett dom förut! Skitroligt med den då det kom en ännu mer itriterande apelsin till köksbänken! Hahahahahahaha!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är den bra!???? Hahahahahahhahahah!!!!!
    Jag känner mig som en idiot som sitter här o garvar högt. Helt underbar mimik. Den när han är liten är ju så charmig ändå. "Oh, whats THAT??" - Applejuice! =) Ha ha ha.


    Fillsta: Jag var lite tveksam att visa gumman oxå men läste att du gjort det så jag visade och hon har nu tittat igenom ett tiotal minst. Hon äter ändå inte så mycket frukt =)

    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥