17 februari 2010

Maratonbio

Minns för många år sedan när jag var i Australien med en god vän. Vi var lite biosugna och gick på BioMaraton i Melbourne. 3 filmer avverkade vi från ca 19 tiden. Det var ganska häftigt. Så jag gjorde nästan om bedriften ikväll men i Lund på Royal.

Fick äntligen hugg på sällskap och Steph valde film. "Men who stare at Goats"
George Clooney, Kevin Spacey, Evan McGregor, Jeff Bridges... bådade ju gott. Filmen? Ja, den var.... speciell. Mycket speciell. Återkommer om vad jag tyckte. Tror man måste smälta den. Ett tag. George alltid snygg så det var iaf bra.

Steph åkte hem för hon skulle upp tidigt. Jag tänkte att jag kommer aldrig komma iväg och se Salander trean så det fick bli en bio till.
Lite irriterande att mina biopresentkort inte gällde. Har 4 stycken och tydligen gäller de bara i 2 år så mina gick ut 2009! Idiotiskt detta med presentkort. Pengar rakt in i fickan på företagen. Måste vara massor med människor som inte hinner/kommer ihåg/kan utnyttja sina presentkort.

Salander? Den var grym. Jag är SÅ imponerad på den kvinnan! Det har varit mycket girlPower nu.

Nu är det dax för en whisky i sängen och SVTPlay på min vackra Mac samt jaktstarten jag missade. Har förstått den var HET.

KRAM på er och så småningom. Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥