09 februari 2010

Melodifestivalnörden

Jag var ju på mysig träff i lördags vilket innebar att jag missade festivalen. Tror faktiskt det är första gången jag missat en festival! Håller jag på att mogna?

Trodde givetvis jag kunde kolla in den på svtplay men icke! Så glad blev jag när det visade sig vara repris ikväll.
Jag har faktiskt lyckats undvika att få veta vem som vann oxå, imponerande bara det. Det var mycket intressant att se den mixade udda trion leda det hela. Jag säger bara en sak:
DOLPH LUNDGREN! Vilken skön lirare.

Klart han är Norrlänning! =)


3 kommentarer:

  1. Dolph ägde verkligen showen! I övrigt var väl inte bidragen så mycket att orda om?!

    Kramelikram Mimili

    SvaraRadera
  2. Vår favorit var Ola! Men Dolph äger ju. Kram från Olivens mamma.

    SvaraRadera
  3. Jahaaaa, vilken hade du en mysig date med då??
    Nu blev jag ju riktigt nyfiken!!!!!
    Nyfiken,det får man va i Fillsta

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥