20 februari 2010

Melodifestivalen och Strömsund

Ikväll en ny final. Jag jobbar tyvärr men spelar givetvis in så jag kan lägga mig i soffan med ett glas vin och spana in sen. Blir dock ingen långklänning och smink i natt =)

Vill bara slå ett slag för en kille som jag inte sett sedan han var ca 10 år eller så... en lillebror till en tjej jag för länge sedan hängde i samma krets som i Strömsund. Flata som vi säger därhemma. Jag minns att senast jag träffade honom var hemma i deras kök i Strömsund och mamma Vivianna bjöd på te.
Johannes Bah Kunhnke heter han och hur det går återstår att se.
Patriot är jag ju och har vi dessutom med en gammal Strömsundsbo så är det bara för er att bänka er, ringa och hoppas.

Heja heja och lycka till Johannes.

3 kommentarer:

  1. Men söta rara Ewa...man röstar väl inte på personen man röstar väl på LÅTEN.....hmm......ja ja jag drar snart på mig galaklänningen....Ha en go kväll på jobbet:) puzz på dig // Agneta. Tack för de trevliga sms som du glatt skickade till mig......BLÄÄÄÄÄ

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja och vilka är det som röstar på LÅTEN då? Är det därför man kan ringa o rösta långt innan festivalen ens startat? Typ i fredags... ha ha ha. Vilken värld lever du i älskling?

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥