09 februari 2010

Memory


Nu har dottern kommit till den tiden då man är minst sagt GRYM på memory. Jag minns att jag själv var Grym på detta, minns även Svennes dotter Moa när hon var GRYM på detta och andra kompisars barn som gått igenom samma fenomen. När deras hjärna utvecklats och kommit till det stadiet att just Memory verkligen stimulerar och de blir till synes omöjliga att slå.

Äntligen slipper jag "låtsas" förlora, idag hade jag inte en chans! Hon sopade mattan med mig helt enkelt.


2 kommentarer:

  1. Visst är det häftigt?! Det roliga är, har jag märkt, att man blir vassare och vassare själv också! Övning ger alltså färdighet tycks det - hjärngympa är kanske inte så dumt ändå?!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej, just det. Hjärngympa har aldrig gjort skada, synd bara att man så sällan ger sej tid att träna bara. Memory är kul. Nu blev jag sugen att spela med Ellen, det ska jag göra imorrn. Bra ide Eva!
    Sov gott o tjingeling!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥