24 februari 2010

Now we´re talking!

Jag vill bara säga att nu jäklar har jag den där bloggen jag fiskat lite efter i mina desperata (?) mail och bönfallande inlägg! Now were talking guys! Underbart med liv, med kommentarer, med åsikter och diskussion och samtal. Vi hade nästan lika gärna kunnat sitta i mitt kök och ätit nyutskitna ägg från Perstorp med en latte i näven tillsammans! DET hade jag älskat! =)

Love u guys och TACK Lasse för att du drar igång oss, äntligen är du tillbaka, saknade dig när du var över till grannlandet.

Toppen. Då jag är tokstressad och ska på jobb så blir det inte mer än så här men jag har ju fått lite påtryckningar om resten av kylen så jag får åtgärda det senare ikväll när jag kommer hem = )

Krav på er därute och deppa nu inte för alla produkter ni köper som INTE är krav, ekologiska, närproducerade.... var glada för den produkt som ÄR det!

Kom ihåg, se glaset som halvfullt istället för halvtomt. =)

Tjipp-a-lainen o puzz på er

5 kommentarer:

  1. Tja! Idag har jag fyllt på mitt halvfulla glas, skönt med härliga kollegor på jobbet! Ska inte Unger besöka Jämtland nångång?

    SvaraRadera
  2. Tror inte han vågar =) Besöka Jämtland alltså - han vet att om han gjorde det så skulle han bli tvungen att flytta dit! Dessutom skulle han inse att allt jag sagt och berättat är en underdrift =)

    Härligt du fått massa energi idag.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ha,ha,ha.
    Ni e för goa.
    Min "riktiga farmor" var från Bräcke.
    Ligger väl i Jämtland, eler?
    Där var jag i alla fall o hälsade på som liten pilt.
    Så det så, flickor små :-)

    SvaraRadera
  4. Bräcke???? Nej du, ett besök på Frösön måste du göra. Välkommen att hälsa på!

    SvaraRadera
  5. Tackar för inbjudan "Mamma Oliv".
    Man vet aldrig vart vägarna för en i framtiden :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥