27 februari 2010

Då och nu NRG

Jag gick på Engergy när jag var ung. Club NRG alltså. VIP kort hade jag också, många år. Tobbe Larsson var en av initiativtagarna, det var länge sedan. Han var en av "mina barn" på Wargen och jag var en av dem som lärde upp honom när han som 17 åring började på After Eight som glasplockare och diskare.
Jag gick på hans klubb, ofta. Älskade att dansa. ( gör jag nu oxå ) Jag köpte outfit hos Henrik o Sandra.

Jag har faktiskt kvar en stass. Diesel Jeans, blå överdragna med något plastaktigt och så Diesel skjorta.
Ska jag ha det i helgen tycker ni? Sitter ju inte direkt som då men häng inte upp er på det =)


3 kommentarer:

  1. Jahaja.. Medans du roade dig på NRG så var jag en av de som slet arselet med diskplock, göra godisshots,lakrits, vicks blå och hallonbåtar. Dessa gjordes på "riktigt" vis, dvs godis i en flaska Brännvin Special och sedan in i ......(spännande),,,,,, diskmaskinen. Jajamen så var det! Jag jobbade tre-fyra helger i månaden och NRG var på lördagarna, sedan var det dans fyra-fem dagar i veckan med bla.de största dansbanden i Sverige. Längtar altså inte tillbaka till den tiden..

    SvaraRadera
  2. Jupp, det är skillnad på folk och folk =)

    SvaraRadera
  3. Outfiten känns ju helt ok! Den satt ju som en smäck!Godisshots....känns som att det var läääänge sen nu....Men i sommar kanske....
    Jaha, då var melodifestivalen slut för denna helg. Känns som att det var många ganska bra låtar idag, om man jämför med dom andra gångerna. Chipsen o dipen e slut, portellon nästan urdrucken, då var det väl bara sängen kvar då....
    TJINGELING!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥