20 februari 2010

Hjärngympa



Min hjärna börjar sakta tina upp. Jag har ju beklagat mig här tidigare över saknaden av socialt umgänge, aktiviteter och en hel del gnäll över att jag saknar spel, att spela sällskapsspel.
Nu har jag ju hittat en vän i spelvärlden som jag hugger fast ibland. Dock är hon mig överlägsen so far men å andra sidan så spelar vi bara ett spel. Just det spelet har jag aldrig varit bra på men jävlar så roligt det är.

Å andra sidan så har jag ju inte så tur med bokstäverna heller - eller vad säger ni?


Men... idag var förlusten knapp OCH jag ledde faktiskt under den första kvarten... Det betyder med största sannolikhet att nästa gång jag och Madde möts så blir mitt mantra sant. JAG KOMMER ATT SPÖA SKITEN UR HENNE!

Definitivt.

3 kommentarer:

  1. Henrik undrar... Hur många poäng fick den av er som lade ordet anus...? Påminner om en flicka som hette Ann som gifte sig med en kille som hette Ahl i efternamn...

    SvaraRadera
  2. Ja du Ewa....du kommer säkert spöa skiten ur mig en vacker dag, när både du och jag är gamla, skrynkliga och vi har mist både syn och hörsel. När jag tar två timmar på mig att få rollatorn in på toa och är för dement för att ta ett foto på spelbrädan innan jag går.
    Då kommer du helt säkert spöa skiten ur mig.
    vänligen Magdwur von GrandIntellect

    SvaraRadera
  3. Henrik... äh, Anus gav inte så mycket - typ 6 poäng.
    Magdwur von GrandIntellect: Snacka går ju..... lev på det så länge du kan så fixar jag en rullator till dig till i morgon.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥