16 februari 2010

Balsam


Jag vet inte hur det är med er men jag använder betydligt mer balsam än schampo. Inte för att mitt hår är speciellt långt, trassligt eller besvärligt tror jag. Jag bara gör det för att det behövs mer. Vissa schampo behöver man ju bara en liten ärta. Men balsam, det ska ju vara skönt och mjukt sedan. Jag har retat mig så länge på att man alltid måste köpa två balsam på en schampo flaska.
Men se... ÄNTLIGEN har de fattat! Nu har jag dessa underbara flaskor hemma!
TRESemme´är klart överlägset för mig iaf. 900 ml. Jag njuter =)

Lägg nu märke till den sketna lilla Redken flaskan. Den är dessutom den i absolut särklass dyraste jävla flaskan jag någonsin köpt! Dåligt köp, ytterst dåligt köp. Absolut INTE värt pengarna.

Nej, gå nu på Rusta o köp TRESemme eller på HM och köp SYOSS. Funkar hur bra som helst. Och billigt.

Kram från en tjej som ska börja med varumärken, "dagens outfit" lägga in bilder när jag plutar med munnen, är sur, hårdsminkad och fräck. Eller... kanske inte =)


2 kommentarer:

  1. jo snälla, vi behöver mer plut, surt, hårt och besynerligt på din blogg, och kanske en navelbild och u-ringat hejja :-)

    SvaraRadera
  2. Ok, ska se vad jag kan göra. Självklart gör jag allt för mina läsare=)

    Dock inte ikväll - ska ju på bio! Skräll!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥