14 februari 2010

Kommersiellt eller ej, mysigt är det. Grannarna oxå =)




Jag väcktes i morse av en stor kram, ett "jag älskar dig mamma min bästa mamma!" och ett paket med ett vackert hängsmycke med ett hjärta på. Filippa säger att hon köpt det alldeles själv... jag tror nog att farmor har ett finger med i spelet. =)

Filippa själv fick givetvis fint paket av farmor, en lila boa, en underbar liten ask med ett hjärta och så en hel påse med massor med fint tyg att klippa i! Toppen. I en annan ask av mamma var det en vacker rosa brosch, en tittbubbla fylld m hjärtan och hjärtformad choklad från Lindt.

Det är till att vara bortskämd.


När vi kom hem hade vår underbara granne monterat Filippas discokula och glädjen var stor. Snabbt var hon naken och dansade disco till glittret! Tack goa Aage =)


1 kommentar:

  1. Åh världens bästa alla hjärtans dag present =). Hoppas ni hade en jättemysig dag, det såg ut så på alla bilder i alla fall. Vi hade ett späckat schema och jag hann med brunch med Robban, tjejhäng på dan och middag med Robban och två vänner till familjen på kvällen - phu! Kraaam Linn

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥