22 februari 2010

Njutning från OS i bild


Otroliga fotografer.











5 kommentarer:

  1. MMMMMM, verkligen!

    SvaraRadera
  2. lottapottasurråtta22 februari 2010 kl. 12:32

    Avis (som jag inte är) säger jag att det är tur och bra utrustning :-(
    Men jag vill ha namnet på skräddaren till de rutiga byxorna :-)

    SvaraRadera
  3. De e en norman (förmodligen en skräddare i Oslo), attårrusattopattol :-)
    Tyvärr inget namn, men får jag reda på, så hör jag av mig.

    SvaraRadera
  4. jag litar på dig Unger, Ewa har alltid sagt att du är reko :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥