23 april 2010

Viktiga stolpar i veckan

Suttit och deltagit i ett BRF årsmöte... med 20 motioner så tar det tiiiiid. Hemma vid midnatt! Några medlemmar somnade!
Blev vald till ordförande - gulp, eller kanske tjipp tjipp?
Deklarerat - visst borde man få tillbaka en 50-70 tusen minst? Bara detta med sveda o värk för Vulkan.. just det - blir nästa år.
Haft besök av goa Maria och börjat titta på Greys Anatomy som jag fick i present av henne. Snacka om att man satt med ett fullblodsproffs och blev invigd i denna för mig hittills näst intill okända värld. Wow!
Vi hann med fika på Ebbas, uppdatering på hennes och mitt liv, käkade mat och så var det en massa spring men jag tror hon trivdes ändå. Hon klarade sig PRECIS med tåget till Hm iaf.
Bunkrat upp ännu mer papper i högen "att-göra-i-morgon". I morgon verkar hela tiden alltid vara just " i morgon"
Skurat några sopbingar, krattat på gräsmattan, städat i det gemensamma städförrådet, reklamerat till Houdini, varit in på jobbet, tvättat, skurat, dammsugit, hängt lite med grannen, betalat räkningar, pratat med Ving, pratat med Europeiska, pratat med TryggHansa, pratat med Telia, lämnat och hämtat barn mm

Det är så skönt att jag har semester faktiskt. Snart ska jag bara läsa, bläddra i tidningar, lösa soudoku och fiiiiika. Typ nästnästa vecka =)


3 kommentarer:

  1. Bra att du har nåt att göra ;)!

    SvaraRadera
  2. Jappa, så känner jag oxå. Vore tråkigt att ligga i sängen kolla inspelade filmer och dricka O´boy ju...

    SvaraRadera
  3. My god! Du behöver semester efter semestern... Tur att resan blev inställd - hur skulle du annars ha hunnit allt detta?!

    Skämt åsido... du kan verkligen sysselsätta dig du - men vad tror du om nästa säsong av "Greysan" istället;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥