06 april 2010

Utrop på Malmö Central

Ni vet högtalarna som man får höra utrop i på perrongerna på stationerna och centralen här o där i Sverige? De som alltid rapporterar om förseningar, spårbyte och annat trist.

Idag avslutades det meddelandet med "Och Ewa... ha en bra dag!"


Häpp!

Det var till MIG, bara MIG =) Jag gjorde ett hopp med knuten näve, utropade ett YES! och sedan en snurr på stället och lite "Ewadans". Nu kunde ju inte M se det, hon som ropade men... nu känner jag mig JÄTTEGLAD.

Tänk så lite det kan göra att få lite uppmärksamhet. Nästan som en dokusåpa på Malmö Central. Tillägnad mig. Och det braiga i detta är ju att det säkert stod flera Evor där som trodde det var till dem =)
Långnäsa men ändå inte.

KRAM M

5 kommentarer:

  1. Alltid skönt med lite bekräftelse!
    Tänk att lite kan göra någon glad,det borde man tänka på oftare!
    ha en bra dag!
    Kram från ett soligt fillsta

    SvaraRadera
  2. Det är du värd, lite tid luftspamet :-)

    SvaraRadera
  3. Ja det är egentligen så enkelt att göra någon glad. Många glömmer det. Men vi är ju inte såna eller hur?

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig stund!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥