30 april 2010

En annan sida av Tanten

En god och nära vän till mig har fyllt jämnt - 30 för att vara exakt. Stor fest i Göteborg i morgon kväll och klart jag borde varit där. D har varit en underbar vän under många år och han har en outröttlig energi och glädje. Nu är han pappa och husägare och jag minns när vi först träffades och lärde känna varandra på Ingenjörsgatan på Camp Victoria i Aijvalia utanför Pristina i Kosovo när vi tjänstgjorde under KS 04.

En annan bild av mig som många av er inte sett. Tack-o-lov för kameran som tillåter oss att minnas och hjälper oss att bevara det tidigare livet.
En enkel bildkavalkad.
KRAM




3 kommentarer:

  1. Du är ju riktigt läcker i uniform :-)
    Love you

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Kan göra en förstoring till dig i födelsedagspresent. Med mig och Glocken i läckert läge =)

    SvaraRadera
  3. Riktigt maccho!!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥