09 april 2010

Mera vårtecken från oss




För att förhoppningsvis inspirera till lite sommarkänsla. Det är nära nu... =)
Vårt glada barnbord är framme tillsammans med grillen. Jag är ju förespråkare för att grilla även på vintern och brukar så göra men klart att det är lättare denna årstid och framåt.
Fika på Ebbas, lite somrigt eller hur?

Butikerna börjar vara somriga som bara den!
Det är färgglatt och somrigt även här
Golfspelarna är oxå ett ganska säkert vårtecken även om de är åretrunthäckande här i trakterna. Nu har de fått ny energi av allas vår Tiger oxå.

6 kommentarer:

  1. Härligt med vårbilder som även förmedlar lite sommarkänsla. jag blir lite sugen på att kolla in stan här hemma, kanske ska dra en repa imorgon. Och du, jag bjuder på kladdkaka nästa gång ni kommer. har fått en bok fylld med olika recept på kladdkakor...

    SvaraRadera
  2. Åååååå... Lund. har jag sagt att jag har bott där, St Laurenti, Kastanjegatan... det var tider det... nå, vårvinter i all ära, men nu ska jag slänga dagens skörd av slaskkläder i maskin och ställa stövlar på tork... Varga och jag saknar skogen, allt är vackert mos... Gropar går bra, irrfärder går sämre...nåja, godnatt, krama Lund från mig! (hur man nu gör det?) Kristina.

    SvaraRadera
  3. Kan det vara Maria Öhrns bok? Den är nice. Allra bäst är "Favoritkakan" - den har jag gjort massor av gånger. MUMS

    Hade den på Filippas dop när vi bjöd till Mässen på I5. Gott gott.

    Vi ser fram emot att bli bjudna hem till er många gånger. F älskar Kladdkaka.

    SvaraRadera
  4. Ha ha, ni kan gott ha slask, det får jag ha nära 5 månader. Förutom i år då Lund förärades LJUVLIG SNÖÖÖÖÖ =)

    Stora kramar till er hela familjen och ni är så välkomna hit!

    SvaraRadera
  5. Kikar in lite! Härligt med fina vårbilder, här är det bara massa snö ännu! Men det börja ta sig hehe! Hoppas ni får en bra helg, kram från oss

    SvaraRadera
  6. Åhhhh,så vårigt och fint!
    Kanonväder blir det idag,ja riktigt solgropsväder blir det på Edvins kalas!
    Härligt!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥