04 april 2010

Lov ya all

Jag har begåvats med MMS idag. Visat för mina skånska vänner som dels inte tror att man kan ha t-shirt ute i snön, dels inte tror att det är sol uppöver, dels inte fattar hur snön inte smälter bort när det är så soligt, dels ABSOLUT INTE tror att man kan vara ute, ligga solgrop, åka längdskidor på en sjö i bar överkropp....

Tack kära ni för alla underbara MMS idag. Jag lägger in i kväll, slutar sent.
Men att se Magnus sitta på en uteservering med en öl, Kristina ligga och sola i snön, Linn med tårar rullande bila FRÅN det vackra fjället mot Sthlm, Fillstas härliga vidder, Lottas son i kortärmat ute i snön.....

TACK för att ni hjälper mig att utbilda de oinvigda i detta underbara underbara.
Jag själv plöjer idag genom vått vått vått, blåsigt, grått och lerigt landskap. En t-shirt idag är INTE att tänka på. Jäman i min låda så jag fryser.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

3 kommentarer:

  1. Här kommer en solkram med varma tankar!

    SvaraRadera
  2. Skönt med solgropsväder,äntligen!

    SvaraRadera
  3. Kramar tillbaka och krya på er vänner.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥