16 april 2010

Varit liiiiite mycket nu

Och då blev ni lidande. Eller lidande kanske ni inte blev med tanke på hur många inlägg om ditten och datten det kan ramla in här.
Kanske borde jag nischa mig? Nisha, nicha??? Göra en modeblogg, en blogg om KRAV märkta varor, en PK blogg, en om barn och föräldrar, en om inredning.
Nej, jag är ju tyvärr inte expert eller särskilt duktig på något av det så vi fortsätter med det enkla dravlet - blir det bra?

Nu är jag på väg till Helsingborg. Farmor har bokat ansiktsbehandling för oss två på en salong. Ska bli SÅÅÅÅ lyxigt. 4 dagar kvar till Mallis och så nu detta.

Solen skiner och det är ganska gott. Hörs ikväll.

KRAM

4 kommentarer:

  1. Det blir jättebra om din blogg fortsätter som den varit. Du ska ju vara du! Vi gillar ju dig... Skönt med salong, njuuut!

    SvaraRadera
  2. Vilken juste farmor!
    Snacka avis!

    SvaraRadera
  3. Jag vill att du fortsätter som vanligt, spara nischsjkshningen till de som är enkelspåriga...
    Fram för en mischmasch av praktiska tips, råd, skämt, oförskämt, jordisk och andlig spis av bästa sort helt enkelt....:o)

    SvaraRadera
  4. Farmor är TOPPEN, verkligen TOPPEN.

    Olivens mamma och Magdis: TACK vad ni är söta. Då kör vi på så då - det är min paroll - gör det enklaste. Och i min blogg behöver jag inte tänka, det forsar på ändå, enkelt alltså. =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥