16 april 2010

BTW

Om det är min kära grannes behandlingar, om det är tipset från Hälsingland om citron och ingefära, om det är att jag är lite ledig, om det är solen, om det är att jag fått lite mer socialt liv, om det är dieten eller om det är att jag faktiskt slutat med varenda piller i min påse... det kan jag inte svara på.
Troligtvis en kombination av allt. Men... jag har inte haft så jättemycket besvär de sista två veckorna.
Håll i hatten!

Igår var det en helt galen dag, faktiskt. Att försöka sköta logistik på 7 fronter samtidigt som man själv ville fixa något... det blev svårt. Så stackars Anna som har fel på ryggen fick inte direkt timmar av vila med kolakakor. Men jag hoppas hon vill komma igen en annan gång.
Men jag hann uträtta en del ärenden och bränna pengar. Fy så dyrt vissa saker är.
Men vi börjar vara redo för semster.

Tjipp

7 kommentarer:

  1. Härligt att vara på väg till semester! Här är det kallblåst utan like, vi längtar också efter varm sol. Kram från oss som fryser.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni kommer iväg på er semester så ni inte blir stoppade av ett tråkigt vulkanaskmoln!
    Snacka avis jag är på er! Denna kallblåst skulle jag inte ha något emot att fly från.
    Nåväl,ikväll kommer kompisar. Kycklingsallad till middag. MUMS.
    Ha det gött och packa bäst.

    SvaraRadera
  3. Förresten,HÄRLIGT att känna sej frisk!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt! Och dig väl unt! Och njut av Mallis!
    Tycker citronen i Hälsingland

    SvaraRadera
  5. Fruktansvärt kallt och blåsigt här idag oxå, tog mig knappt fram med cykeln - det var rejäl motvind och isande. Men strålande sol så det ser finfint ut på bilder =)
    Kycklingsallad låter toppen, hoppas oxå att vi kommer iväg. Ser mörkt ut nu. Man blev så att säga lite överrASKAD =)

    SvaraRadera
  6. Fillsta... Frisk och frisk var ju att ta i men med tanke på hur det varit under hela året så känns det ju superFRISKT. Idag har jag haft 1 kliig rackare och igår fem stycken. Det är allt. Skillnad som natt och dag.

    SvaraRadera
  7. Härligt!
    Nu sitter jag proppmätt i soffan o kollar på så ska det låta

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥