13 april 2010

Finns inga ord

Ingen plats i mitt hjärta och jag skulle utan minsta tvekan om jag kunde skada dessa fyra.... individer... ( de är inte värda att kallas människor, män, pojkar, typer, idioter ens... ) så att de dog på fläcken.
Jag säger som reportern: "Vad är det som får dessa fyra individer att göra en sådan här sak?"
Vad har de för föräldrar, vad hände i skolan, vad fick de i sin burkmat, har de bott i grottor, går de på droger??? Hur kan fyra individer av uppenbart total avsaknad av empati, fantasi, känslor överhuvudtaget mötas? HUR kommer man på iden och hur föreslår man den och hur tänker man när man nappar på ide´n?????

Må de ruttna långsamt med en smärtsam sjukdom på ett ålderdomshem med enorma personalneddragningar och gammal ärtsoppa varje torsdag! Som man bäddar får man ligga. Jag förmodar att de INTE har jobb och betalar skatt till åldringsvården så jag tycker det är en lindrig dom jag förkunnar.

Var försiktigt när ni tittar på filmen HÄR.

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med! IDIOTER!!!!!!
    Hoppas dom får ett kännbart straff.

    SvaraRadera
  2. usch fyfaan jag klarar inte ens av att titta. Förstår inte hur man kan vara så sjuk i huvudet att man gör sånt!!!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥