05 mars 2010

Våren är helt klart på G

9 kommentarer:

  1. På tal om konsumtion som jag tror varit på tapeten här hos dig (fast då var det nog om mat). Ett riktigt bra presenttips eller ett gott skratt; t ex deras "Supervoid" ett kubikljusår av deras produkt är ju riktigt prisvärd för bara 100 dollar - man kan köpa presentkort också! Adress: http://anythingnothing.com/index.htm
    Kram, Kristina M.

    SvaraRadera
  2. Och: vilket fantastiskt foto! är kluven, nu är det härligt i snön här när solen börjar värma, men när jag ser det där fotot känner jag doften av vårvarma gatstenar i min småländska näsa...MMM - gött!!! Mang.

    SvaraRadera
  3. Snacka vår! Ma kan ju knappt tro att det bara var lite sen det var värsta tågkaoset! Tänk, vad fort det går!

    SvaraRadera
  4. Förresten,våren e på G......= vårkänslor......
    Var det plötsligt därför vi tyckte att barnens skidlärare var så......ja........snygg????

    SvaraRadera
  5. Kristina: UNDERBAR sida =) så himla rolig, ett kubikljusår - varför inte? Riktigt så varmt som det ser ut på fotot är det inte, minus 2 idag och bitande vind - frös mer idag än jag gjort på länge faktiskt. Men man kan ju alltid glänsa med foton, det ser ju varmt ut...
    Fillsta: Äh, jag tror att skidläraren ÄR skitsnygg och du är duktig som offrar dig för barnen 4.5 timma ( är det 3.5 timma efter själva skolan är slut då? ) på skidskolan varenda fredag. Måste vara jobbigt =)

    Skidlärare är väl alltid snygga? Tror det kravet kommer före skidkunskaper och pedagogik i deras ansökningspapper.

    SvaraRadera
  6. Just det,3,5 timma efter att skidskolan var slut. Vi var kvar så länge han var kvar....;)
    Klart man offrar sej för sina barn o föjer med på skidskola!!!!!

    SvaraRadera
  7. Mmm, håller med. Klart att man offrar sig på skidskola, verkligen inga problem. Mitt hjärta slår så härligt på fredag em nu, jag förstår inte varför. Jag tror att J får hoppa in i Olivens grupp på fredag, det blir lättare att hålla kolla då. Om ni förstår vad jag menar.....

    SvaraRadera
  8. Hur länge håller den på? Tänkte om man hinner upp någon fredag. Det verkar vara värt det. Filippa borde få chansen att gå en riktigt skidskola och den verkar ju hålla hög klass. =)

    SvaraRadera
  9. Bättre skidskola har vi ju aldrig haft,han pratade om när vi anmälde oss att om det fanns intresse kunde skidskolan ev fortsätta lite längre. Och det finns det.....ett STORT intresse finns det!!!!!! Men,vilken bra ide!! Var det därför du ville att J skulle byta grupp på fredag.....då kanske Pelle oxå ska det! Annars blir det orättvist..... ;)
    Eva,ta o rappa dej upp!!!!! Vi lovar,du kommer inte att bli besviken!!!!!
    Håller med, Filippa borde verkligen få gå en skidskola med hög klass!!!!!!
    Snart fredag igen :)!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥