21 mars 2010

Paketmania


Jag ÄLSKAR paket! Nästan mer att göra och ge än att få. Lika het som jag är när jag blir arg, lika mjuk är jag när jag får ge paket. Kanske bara lite mer kontrollerad när jag ger paket än när jag blir arg.
Gäller bara att hitta på anledningar och anledningar har vi ju hela tiden eller hur?

Någon har varit snäll, någon har varit dum, någon har gjort något bra, någon har misslyckats, någon har vunnit, någon har förlorat, någon har ett ryggskott, någon har fått en syster, någon har fått ett eget massagerum...

Det finns gott om anledningar att ge paket. Nu går jag upp till grannen med strumpor från Jämtland! =)

4 kommentarer:

  1. Hoppas dom passar! Vilket vackert paket du gjort, du kan du. Kram

    SvaraRadera
  2. MMMM,fint paket. Det är kul att få.

    SvaraRadera
  3. Jag fick det här igår och jag nänns inte öppna det....jag blev så glad som en människa kan bli och nu får det ligga där lite grann.
    Att få njuta lite av åsynen
    Konstverket
    Omtänksamheten
    Tills jag börjar frysa om fötterna, då ryker det :o)

    SvaraRadera
  4. Söta Madde... qul du blev glad =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥