21 mars 2010

Inget alls

Inget väder alls idag. Så skulle jag nog kalla det. Helt slätt lixom. Idag är dagen bara här.
Idag ligger jag i soffan och tittar på Körslaget från igår. Oj så snygg Gry var denna gången!
Lite trist det där att det inte är deras egna hemstäder - ja, jag blir nästan lite lokalpatriotiskt sur över det... och var tusan är Östersund?
Vi har ju massor med musiker.

Jag hade GÄRNA sett en Michael Michailoff kör.

Blir trist bild från Lund så jag har snott en från Sandras blogg där hon visar hur det ser ut i Jämtland idag. =)

2 kommentarer:

  1. Eller en Lars Vegas kör! Det skulle inte heller vara så dumt.

    SvaraRadera
  2. Jag kollade med idag! Tänk om samma stylist kunde ta sig an vår egen Let's Dance-Jessica... (som dock var ovanligt snygg i fredags)! Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥