13 mars 2010

Bra final


Grym final tycker jag. Pontare for PRESIDENT!

Grattis Anna, en bra vinnare även om hon för mig var oväntad. Trodde nog att topp tre var Salem, Erik och Timoteij.

Anna håller nog bättre i stora finalen men en tankeställare att Salem o Darin låg bäst till i utländska jurygrupperna.

Grattis Anna och Grattis SVT, jag gillade verkligen Potpurrit.
Filippa hade det riktigt riktigt jobbigt ett tag då både Erik, Darin, Alexander och Måns var med i samma program! Dock börjar ju Måns vara lite gammal nu...

Kram från oss

4 kommentarer:

  1. Åhhhhh,vilken träkig låt!!!!!!!!
    Är ni fortfarande proppmätta efter den mumsiga maten?
    Det såg ju helfestligt ut!!!!
    Ja,vi åt tacos med våra kompisar till middag.
    lagom till mellon började låg alla barnen o sov så mamman o pappan kunde äta sitt sedvanliga lördagsmys,chirre o dip.Synd att bryta en god tradition...;)
    Ha en bra dag!
    Idag ska jag och Ellen få lite ordining i hennes kaosrum,vad gör man av ALLA ALLLA ALLLA sakerna?
    Idag drar vi till ÖB och köper massor med förvaringslådor som vi kan sortera upp allt skrot i.

    SvaraRadera
  2. Jag och Oliven kollade på hela mello, O tyckte att Timotej skulle vinna och jag gillade Ola. Jag tycker att Anna har en superröst men tror inte att det går hem i Norge. Dolph är också en favvo här hemma. Kram från oss

    SvaraRadera
  3. Direkt efter finalen hade jag helt glömt bort Annas låt! Kom inte ihåg om den var på svenka el engelska. Kan inte vara en höjdare, men som David sa så röstar svenskarna gärna på söööta näpa flickor, Vinnarskalle, att skicka ett bidrag som faktiskt kan vinna hela skiten finns inte i folkhemmet. Som tidigare sagts så var det ju Darin och Salem som juryn gillade.
    Fast mina killar var Erik och Ola :-)

    SvaraRadera
  4. Vänta!! Lät inte låten som Islands bidrag förra året??

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥