07 mars 2010

En tjej som greppat


En av de få bloggar jag kikar på är Nordingården. Har visat sig att hon som har den vistas i Östersund, jobbar där och idag har hon ett alldeles lysande ( anser jag då självfallet ) inlägg på sin blogg. Irriterande att jag inte kunnat gjort ett så bra inlägg själv.

Jag ska visserligen växla till vitt jag med men det hade jag tänkt göra lite längre fram men.... nu menar jag ju att själva inlägget är bra, det förstår ni säkert.
Gå in på dagens inlägg HÄR och njut. Hon har helt klart greppat det hela.

Östersund ÄR en fantastisk stad!

1 kommentar:

  1. Ha, ha, tusen tack för länken och så roligt att du blev glad över mitt inlägg men det är så sant som det är sagt, Östersund ÄR en toppenstad! Och absolut vinterstaden nummer ett!

    De fixar så mycket fint och kul, jag är djupt impad av deras engagemang och marknadsföring! Och det är dessutom en mycket bra shoppingstad!

    Ha det bra, fast du är i Skåne,det finns ju mycket fantastiskt där som inte finns i norr men en dag kanske du flyttar hem igen! Mari.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥