30 mars 2010

Roobios på posten


Fick ett kuvert idag, BARA till mig =)
Oväntad gåva från en person som verkar mycket omtänksam och som jag nog kommer lära känna väl så småningom. Känner henne redan väl, men genom en annan i hennes närhet så man har ju ingen aning om det är rätt eller fel "känna" =)

Men mycket omtänksamt och även hon som tipsat om min morgondryck. Den med ingefära och citron. Blev dock uppmärksammad idag på att just ingefära drar igång lungor och påverkar dem till att öka lite, höja prestationen typ. Och mina lungor behöver nog inte det just nu. Men, tror inte det är dåligt så jag kör på.

Har slutat med ALLA tabletter och jag har faktiskt inte haft prickar på typ två dagar! Märkligt eller självklart? Ja, tror snarare på det sista.

KRAM och tack snälla P för det goda teet.

4 kommentarer:

  1. Den lilla dosen ingefära är nog bara bra! Och du känner nog om det är "rätt känna":-)Beror på vad Dunderklumpen har berättat:-) Men det tar vi reda på själva, eller hur, så småningom? Härligt om det går åt rätt håll. Var rädd om dig! Televerantören!

    SvaraRadera
  2. Kul med presenter!
    När kommer posten imorrn?

    SvaraRadera
  3. Jo den är säkert inte skadlig, därför fortsätter jag. Personen som berättade är min granne och hon är sjuksköterska och sysslar även med behandling av både kropp och själ och jag går hos henne så hon känner mitt innersta väl nu. Men hon kommer nog att stoppa mig när hon känner att det fladdrar för mycket i bröstet.

    Posten? När posten kommer? Hos dig eller mig? Här ganska sent, vid 12-13 tiden. Hur så?

    SvaraRadera
  4. Det får du väl se då.......
    Nu får du vara nyfiken....;) !!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥