29 mars 2010

Uppfinningsrikedomen börjar ta mer o mer form


Jag är lite imponerad, ja det är man ju som förälder. Ens egna barn.. wow! =)
Nä, skämt åsido. Tycker ändå det är kreativt för jag skulle nog själv idag inte komma på en sådan sak. Minns att jag sydde egna byxor av vita lakan i 20-årsåldern. Av någon anledning var det inte lika viktigt med märken och "rätt" plagg då?

Hur som, dottern gjorde en kjol till sin docka igår. Tog henne ca 2 minuter och det blev lixom på något obeskrivbart sätt bara Hur bra och rätt som helst. Skumt.

2 kommentarer:

  1. Ja,Ellen är då tyvärr inte det minsta intresserad av att leka med barbi tyvärr. Däremot på dagis får dom sy kjolar och klänningar till sej själva. Elllen har sytt sej en mantel. Jag minns själv hur jag stt o knåpade på barbie kläder,sydde kjolar o allt möjligt. Hoppas Ellens intresse snart tar fart.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. WOW! Det tyckte jag lät mycket avancerat, att sy kjolar och klänningar till sig själva. Det gör inte ens jag numera. Alldeles för svårt. Det räcker att sicksacka gardiner och sedan använda häftapparaten runt =)
    Tycker det låter som att Ellen är hur intresserad som helst.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥