12 mars 2010

Vanessa

En gammal favorit. Njut.



2 kommentarer:

  1. Uhmmmmmmm!
    Riktigt gott, både att lyssna och se på.
    Hær sammanføll æntligen vår musiksmak fullt ut min væn.
    Har alltid varit svag før bra violinister inom rock o jazz o folkmusik. Inom klassiskt dræller det ju av fantastiska fiolspelare.
    Jag ælskar också Vanessa :-)

    SvaraRadera
  2. Ja Vanessa har jag älskat länge. Det finns säkert många skatter därute i musikvärlden, det gäller bara att upptäcka dem. Kanske kan mina spretiga tips få er att älska någon av dem.
    Min smak är både bred och brokig

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥