08 mars 2010

Mera goda tips


Jag är inte så förtjust i chips. Inte heller i ostbågar eller annat liknande. Köper det i princip aldrig. Om jag här hos någon som ställer fram kan jag ta en eller två och inse att jag vill ha flera, just där och då men aldrig sedan. Aldrig så att jag vill köpa en påse. Har jag påsar hemma är det bara för OM jag får besök.
Nästan äckligt med chips faktiskt.
Men... de här chipsen är fantastiskt goda! Dessutom kostar de bara 10 kronor påsen. Alltså kunde jag köpa fem stycken idag. Senaste veckan har jag typ ätit en varannan kväll! Kan inte sluta när jag börjar.
Idag var creamcheese slut så det blev bara original. Men h-vete så goda de är!

Och kan ni tänka er, doppa dem i Lohmanders Bea!

Så - där var mitt middagstips! Vem orkar linser, groddar, grovt bröd, antioxidanter och hurtfriska morötter?

Kanske är detta en biverkan...

3 kommentarer:

  1. tack för tipset. Idag har jag köpt bea, den ska vi prova på fredag. Återkommer om det sen.

    SvaraRadera
  2. Ser inget KRAV-mærke :-)

    SvaraRadera
  3. KRAV, jag vet... men de KÄNNS lixom bra. De känns nästan kraviga. Gillas det?

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥