12 mars 2010

Lund

Varit isigt trist och minusgrader några dagar. Förstått att vädret i hela landet är trist nu. Så ska det ju inte vara nu - eller hur?
Längtar snö, takdropp, solsken, blå himmel, solstolar i badhuspark och brunbrända ansikten och kortärmade tröjor på fjällturen.

Hittar ingen inspiration på min altan heller.


Strax kör jag till Simrishamn, kanske finns inspirationen där.
I eftermiddag ska jag visa bilder från ett av mina smultronställen här i Skåne.

KRAM och hörrni... GOD MORGON =)

2 kommentarer:

  1. Ja,här smälter snön unan,som bara den och det känns så trist!!!!!
    Snön,den ska ju ligga kvar vit och fin till påsklovet!!!!
    Nu har den blivit så där tråkig och grå och där det är plogat tittar vägen fram och gräsmattan fram på sina ställen. Ja man kan ju bli deppad för mindre!!!!
    Men få se nu....just ja!!! Fredag idag....= skidskola!!!! = skidlärare!!!! Nu blev jag glad igen!!!! Lite räcker för att piffa till tillvaron ibland!!!!
    Idag ska vi fundera på den där bilen vi provkörde igår....Caravelle,automat,diesel, precis vad vi letar efter, men då är det ju dom där småsakerna som man hade tänkt sej som fattas. Tänk om man hade pengar att köpa en sprillans så man fick PRECIS den bilen man vill ha,vad kul det skulle vara....

    SvaraRadera
  2. Tidigt uppe ser jag Fillsta =) Bra då att jag kunde leverera något nytt till dig. Både relevanta och intressanta inlägg =) samt färg. Jag provar mig fram men vet att det kommer att sluta med vitt, grått, rött, vinrött, mossgrönt... fast ljust i grunden. Bilderna blir snygga och texten enklare. Men till påsk måste jag hitta något gult snyggt.
    Jag önskar dig några justa timmar på Frösö Skidlek. Själv beger jag mig till ett smultronställe strax.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥