09 mars 2010

Morgon juice

Ljummet vatten med citron och riven ingefära rensar i kroppen sägs det...


Fått ett tips av en omtänksam bekant. En tjej som jag på ett sätt känner oerhört väl men via någon annan. En tjej jag träffat en handfull gånger i mitt liv och inte har någon direkt kontakt med men ändå. Ja, låter lite komplicerat.
Men hon läste min blogg och läste mina utlägg om symptom och mailade ett omtänksamt mail med ett gäng tips.

Då hon verkar vara en klok och varm människa så tror jag på hennes ord utan att ifrågasätta å det minsta. Så i morse drack jag detta för hon skrev att jag skulle börja morgonen med det.
Ser inte gott ut men... det var det faktiskt. Ni som känner mig vet att jag absolut INTE dricker vatten men när man stoppar i lite så är det ju drickbart.
Inte som en flaska Beaujolais men helt ok att svälja ner. Får väl ta ett sådant glas varje morgon nu då. Gillar ju både citron och ingefära så, varför inte?

2 kommentarer:

  1. Ja,vad gör man inte för hälsan....
    Citron o imgefära är ju nyttigt så det kanske gör susen!
    Vi väntar på att få höra resultat!

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket litet rivjärn du har!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥