12 mars 2010

Bio i morgon

Ledig helg och den spenderas med mitt hjärta. Ikväll var det obligatorisk tacokväll. Sedan valde tjejen bort "På spåret" och istället blev det "Barbie o Svansjön" på min video med ett glas O´boy. Jag tappade upp ett glas rött.



I morgon blir det "Alvin o gänget" o sedan en välförtjänt latte på cafe. Vi har även en hel del pyssel att gå igenom samt melodifestivalen.
Då hjärtat hade över 39 i feber igår natt så blir det nog lugnt på utflyktsfronten, annars hade Skåne djurpark varit på tapeten eller kanske en skogsutflykt till Dalby Stenbrott eller Rövarkulan.
Men jag tror vi är inne hela dagen och bara myser... ja, förutom bio förstås. Påskkort har påbörjats, något för er att se fram emot tror vi.

Ha en skön kväll

3 kommentarer:

  1. Vi hade en lugn fredagskväll, kidsen var trötta efter dagens skildskola. Till middag var det premiär för "din" bea och MUMS vad god den var.... Tur att vi har mera i kylen.

    SvaraRadera
  2. Inte bara barnen som är trötta efter skidskolan antar jag. Bevakning kräver en del av hjärta o hjärna =)
    Bean är super

    SvaraRadera
  3. Ja,jag var helt slut på fredagskvällen,somnaded i soffan.....;)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥