03 mars 2010

Kommentera

Angående kommentarer.

Nu har jag flera vänner som säger att de inte kan kommentera. Jag tror och hoppas att de har samma "enkla" problem som Fillsta hade i början för det ska inte vara något problem.

Man klickar alltså bara på Kommentera. Väljer "NAMN" och skriver sitt namn där. Sedan skriver man det man vill och klickar på -kommentera-
Jag har valt bort att man ska skriva i de där bokstäverna som kommer upp så det ska som sagt vara HUR ENKELT SOM HELST!

Prova bara. Och OM det står att det inte går när du klickar första gången så klicka igen, så blir det för mig ibland oxå när jag ska kommentera hos andra. Det är bara att klicka igen så går det iväg.

Lycka till

2 kommentarer:

  1. skulle bara kolla om min mailadress kommer med ifall jag fyller i den därninga rutan...:o)

    SvaraRadera
  2. Man behövde visst inte fylla i webbadress, slut på experimentverkstan hehe!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥