23 mars 2010

Ännu mera paket o Greys Anatomy


Känns nästan förmätet detta.. men idag kom ett paket på posten, IGEN! =)
Denna gång bara till mig. Från min vän Maria i Lidköping. Hon är ett stort Greys Anatomy fan vilket jag har förstått att väldigt många är. Själv har jag sett några få avsnitt och har inte riktigt fått något sammanhang. Verkar mest som att folk hela tiden håller på att dö på operation och andra människor vill ha sex med varandra. Jag får inte ihop vem som är kär i vem och vem som gör vad. Jag älskade Cityakuten på den tiden det begav sig ( speciellt när George Clooney var med ) så jag förmodar att detta skulle kunna vara något jag gillar.
Nu har jag alltså fått första säsongen!

Här ska helt enkelt bänkas i soffan när jag har ledig dag, jag ska göra en sådan där tjejdag som jag med avund hört andra ha.
Gulliga Maria - ska kolla och sedan maila henne om detaljer och åsikter. Patrick Dempsey är ju oxå en kille man älskat ända sedan han gjorde "den Afrikanska myrsloksdansen" i "You Cant buy me love" på 80-talet. Har du missat den så spana in här nedan.

2 kommentarer:

  1. Guuuuuud vad avundsjuk jag blir på dig som har HELA Greeysan framför dig! Jag älskar serien, och är tolkglad över att det är onsdag eftersom ett nytt avsnitt väntar i afton:-)

    Fö tycker jag att "Boxar" är superhärliga! Peter och jag ägnade ett jullov åt första säsongen av Prison Break! Sedan gick påsklovet åt till säsong två! Härligt när båda blir helt uppslukade av serien.

    Njut av Greys gumman!

    SvaraRadera
  2. Ser att jag stavat som en kratta i förra inlägget....

    "Greysan" och "tokglad" ska det ju vara jue!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥