24 januari 2010

Vänner


Bland det viktigaste man kan ha - vänner.
Filippas vänner gratulerade med sång och paket och STOR kram.

Vi bjöd på tårta och fika och våra underbara grannar från trappuppgången hälsade på och vissa blev kvar till sent inatt. De bjöd på mat och jag stod för vin och lite alkohol. Lite vattenpipa blev det oxå, trevligt trevligt.

Alfapet stunden innan behöver vi inte dryfta här =)

Nu laddar jag för återkomst till arbetet. Inte kört mina älskade tåg på 6 veckor - hur gjorde man?
Modul, frånskiljare, brytare, manövrering, don, huvudspårskiljande växel/spår/dvärg???.. Nej, hur fan var det?
Någon som vågar åka med?

Kram


5 kommentarer:

  1. Jag! Lycka till imorrn!
    Kram från Fillsta

    SvaraRadera
  2. Tack goa för förtroendet =)
    Jag hoppas vi kan förverkliga det någon gång, det vore så roligt. Tänk om du och M kunde komma ner och hälsa på, kanske med de två äldsta i tre dagar. Jag står för kost o logi iaf. =)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt att du är "Back on track" gumman!
    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera
  4. Tack Mimili. Hur går det med pusslet? Jag tänkte köpa ett i veckan - du väckte gamla lustar i mig till liv som legat i dvala länge =)
    Hälsa fam och stor kram

    SvaraRadera
  5. Å kör försiktigt...:o) Ha inte tågrutan nervevad för skåne bjuder på arktisk kyla!
    Kram granne-Magdis

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥