25 januari 2010

Award


Jag har fått en fin Award av Sandra - tack gulle dig = )
Jag läser inte så många bloggar och de få jag läser har jag redan länkat till. Men jag kan helt klart sända en award till mina vänner Mia, Mimili, MiaFia för deras bloggar brukar jag gå in på. Även Sandra såklart!
Sedan har jag några okända favoriter som får en Award av mig: Om livet i ett Skatbo och Nordingården

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Så här kommer 7 SUPER intressanta ( ?? ) saker om mig!

1)
Min syster och min bror har en dotter ihop. Jag är alltså faster och moster till samma tjej! Hon är född 9 månader före mig!
2)
Jag är allergisk mot tid. Kanske kallas det tidsoptimist men jag gillar verkligen inte att sätta tider på livet, tider på möten, tider på att lämna en vän för en tid jag måste passa. Jag hatar tider
3)
Jag har varit hemma hos bla Ulf Ekberg i Ace of Base och ätit middag med Magnus Uggla.
4)
Jag har tre motton: Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Lämna som du vill finna. Och det bästa: Skit i det..... ( då menar jag inte som "skit i det" som i: "Det finns andra som fixar" utan "skit i det" som i: "Oroa dig inte det löser sig" )
5)
Jag har ett silver i Flipper-SM.
6)
Jag har spenderat en natt med Amerikanska Damlandslagets i Alpints tränare Alex Hoodelmoser ( eller något liknande hette han ) på Bygget i Åre och på morgonen tog jag taxi hem. Den kostade nära 3000 kr och när den stannade utanför dörren skyndade jag mig ut med orden: Sätt upp det på World Cup. Jag har jobbat med efterfesten i Carlsberg Tältet! ( Obs, inte en samlagsnatt om ni trodde det =)
7)
Jag skänker varje månad ca 1000 kr till olika föreningar. ( Vargar, cancer, Haiti, Fadderbarn, Greenpeace, WWF, Nordiska Samfundet mot plågsamma djurförsök, Handikapade osv )

1 kommentar:

  1. Hej min vän, tack så jättemycket, jag skall kopiera awarden och lägga den på min blogg.. Men jag skippar frågorna *S* lite lat är jag men bilden använder jag... Kram och tack för alla kommentarer du delar med dig Kramelikram Miafia

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥