15 januari 2010

Idag

Lite kallare igen, gör mig inget - det är torrt och inte rått fuktigt. Det är underbart och vackert så jag är religiös varenda dag.

Idag gäller Djungelhus och sedan middag hos Lelle o Gunilla.
I morse sjöng vi för tjejen som fick kladdkaka och paket. Marie, Pelle, Eivor, Gunnar och jag. Hon var glad och yrvaken - nyvaken.
Trots att hon sade till mig sent igår kväll: "mamma, om jag är vaken när ni kommer in så låtsas jag sova!"

Nu ska vi ut i vädret det sjukt vackra.











Frösön - Say no more



Underbara underbara Storsjöbygden



Hinderbana a la militär



På väg upp i skogen



Johan o Markus håller på att knuttimra en bastu.


KRAM och återkommer med rapporter från Marieby. Bara 3 dagar kvar här i vackra Jämtland. Sedan drar vi neråt till Skåne och våra härliga grannar som vi saknar lite granna minsann =)























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥