28 januari 2010

Strike


Heldag med utvärdering och planering av "Trevlig Resa" kursen som jag varit med och jobbat med. Jag är en av ca 15 utbildare som jobbat med detta i höst. Skånetrafiken har tillsammans med entreprenörerna ( dvs Arriva Buss, Arriva Tåg, Veolia ... osv ) tagit fram detta koncept för att skapa en mer "tillsammans-känsla" för alla som jobbar under Skånetrafiken-paraplyet. Vi är över 4000 personer så det är ett omfattande projekt vi jobbat med. Det har varit fantastiskt lärorikt och roligt och nu gick vi igenom utfallet av det hela, värderingarna, betygen, tankarna om en eventuell fortsättning, förbättringar, feedback och inputs från våra chefer osv.

Efter detta blev det 2 timmar på Big Bowl och sedan Italiensk middag på Restaurang Just Like Mama´s på Möllan.
Mycket trevlig kväll.

Om jag saknade gumman? KLART jag gjorde! =)



Jag är givetvis "E"


2 kommentarer:

  1. 6/ X X .... Hur slutade serien?
    Blev det fler X eller var det - som gällde?
    Ser ju bra ut dina sex slag i alla fall :-)
    Duktig flicka!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju alla möjligheter i världen att här hitta på flera x men som den ärliga ödmjuka människa jag är så, tyvärr. Inga fler strikar.
    Matchen slutade lite snöpligt med att jag ju fick enormt bra poäng och ledde stort. På sista slaget hade tyvärr tvåan kommit upp till 120 och jag hade 110. Slog ner 8 käglor och hade ett kast kvar på 2 lätta... precis när klotet skulle rulla iväg... stängs spelet av och allt blir svart!
    Så vad säger du? Hur gick det...

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥