12 december 2009

Worth waiting for

4 kommentarer:

  1. Det var snabbt! Var hittade du den?
    Kram från Olivens mamma.

    SvaraRadera
  2. Ja, äntligen! Förra året åt jag redan 27 november så det var sent tycker jag - inte hittat förrän idag då farfar fick syn på dem på ett fik nere på stan. Mums

    SvaraRadera
  3. VA?! Den här har inte jag sett, vill också ha! Finns det något jag är svag för så är det semlor.

    SvaraRadera
  4. Har nog hört att de finns i Ösd oxå. Med saffran bla. Törners har säkert =) Annars kan jag skicka en...

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥