18 december 2009

GLÄDJE

Via en annan bloggare som kommenterat på min sida så hittade jag till hennes sida och läste lite, fick inspiration och mysiga bilder och så vidare därifrån till denna sida som i sin tur hade en alldeles underbar bild på en tavla på sin blogg!
Jag blev omedelbart glad av att bara SE tavlan!
Givetvis så gjorde det att jag även gick in på konstnärens sida och tittade på alla hennes verk. Det kan även ni göra här!


Visst blir man glad! Och så roligt nätverket "Blogg" ändå är. Nu är inte jag den som brukar ha tid att surfa runt, utan blev bara lite nyfiken och hade en kvart väntetid över...

Denna gång gav det mig glädje både av en del inlägg på alla tjejers sidor och så tavlan.

Är den inte helt underbar??? Kan någon låta bli att bli glad av denna?
Hoppas jag kan glädja även er.

Kram


2 kommentarer:

  1. Men vad roligt att du hittade henne genom mig! Ha en skön kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, ofta orkar man inte klicka på olika länkade bloggar men bilden på det hjärtformade smycket lockade mig och så gick det vidare. Underbar tavla. Ska nog kontakta henne faktiskt.
    Man vet aldrig vad en länk leder till, en enkel kommentar, ett foto på en blogg. Jätteroligt.
    Hoppas du hade en skön ensamkväll =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥