07 oktober 2009

Östersund SKRYT =)

Kikade in på Sandras blogg och hittade ju lite att skryta om =)
Måste ju ta upp det även här.

Titta här bara:
Eller vad sägs om detta:

Min gamla kompis lillebrorsa - Alx är något att vara stolt över. Själv minns jag honom mest som lite störig "skitunge" nere vid biljardbordet i källaren på Frösön hemma hos fam Danielsson. Hur han retade Mattias för att en tjej ringt... ni vet sådär: "nananana, det har ringt en TJJEEEEJ!!!" osv. =)
Det är några år sedan nu kan man ju konstatera eller hur?

Känns det som att jag hamnat i en ålderskris nu tro? Hamnar mina bloggar om hur det var förr?
Nå, reflektioner är väl alltid bra, även om de för mig till verkligheten ibland.
Och så länge jag inte har några motargument så är det ju mycket lugnt.

2 kommentarer:

  1. Du har inte alls hamnat i någon ålderskris :) Jag är likadan, det är rätt mysigt att kunna se tillbaka och minnas.

    Det var roligt att vi hamnade så högt upp på listan. Men även om vi inte har något elitlag, så har vi lite av varje. Vi har ett hockeylag som ligger på gränsen för att kunna kliva uppåt, vi har ett damlag som har gjort ett grymt arbete den här säsongen (grattis), dock ett herrlag som mest troligt åker ner i div 2. Ett basketlag, som åtminstone fångar publiken. Vi har massor av ungdomslag. Vi har skidåkare, bilförare... Ja allt :)
    Man får inte glömma våra fina skidspår, där jag hoppas och tror att det kommer träna längdskidåkare och skidskyttar, som hamnar i världsklass.
    Behövar man säga något mera egentligen? :)

    Och Alx, vad roligt!
    Jag har också minnen av honom, han hade en liten flirt med en vän till mig under gymnasietiden. Kan det ha varit hon som ringde?! :)

    SvaraRadera
  2. Gulle dig =)
    Nej, känns inte som jag är mottaglig för ålderskriser - har inte det intellektet ju!

    Du har helt rätt ang all sport i Jämtland, bra jobbat för så litet län. Stort till ytan men invånare är litet.

    Alx, nja, det var nog inte hon - det var Sabina - Mattias tjej som ringde =)
    Alx storebror alltså - och det var Alx som retades för han var typ 10 år och tyckte det var SÅÅÅÅÅ PINIGT med tjejer =)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥