02 oktober 2009

Årets Blossa

Missa inte årets smak. Släpptes igår. Clementin!

5 kommentarer:

  1. Jag missar alltid det där och när de har tagit slut har jag kommit fram till att de har släppt årets smak :)

    SvaraRadera
  2. Men nu vet du och har chansen, de brukar väl finnas en två veckor iaf. Passa på.

    SvaraRadera
  3. Har hört att systemet inte ville ta in den överhuvud taget för att det inte var bra. Kanske hittade ett bra recept till slut i alla fall. Ser att min käre granne lagt in växel för julen - bättre expert på jul finns ju faktiskt inte! så - God Jul!!!!!!!!! :)

    SvaraRadera
  4. inte meningen jag skulle vara anonym.... (det sparar jag till när jag ska säga något riktigt provocerande :)).
    despina

    SvaraRadera
  5. Joho då - den finns. Rådfråga alltid en expert om sådana viktiga saker. Aldrig lyssna på rykten =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥