04 mars 2011

Min gudinna!


Jag har en vän, en underbar vän. Egentligen har vi ju träffats genom att hon gift sig med min kompis Ronnie från Mullvaden-tiden =)
Men jag är övertygad att om jag träffat denna tjej utan honom hade jag älskat henne ändå. Hur som helst så har hon åkt tjejvasan. Jag är så grymt imponerad, med en vinnarskalle som hennes så kan man inte annat än buga sig djupt. Hon är min gudinna helt enkelt.
Hon skidar in som nummer 195 av 8900 startande på den otroliga tiden 1.59.42! ( under 2 timmar värt att notera ) 30 km.
Jag själv som inte alls kommer överens med längdskidor är sjukt imponerad bara att man ens får för sig att åka en sådan sträcka med andra människor och på skidor.

Hon är Grym! Till saken hör att hon bara har ett ben, Helen du är otrolig!
En inspirationskälla och förebild för alla i samma situation och hon bevisar gång på gång att ingenting är omöjligt. Allt sitter i skallen! Eloge och heder!

3 kommentarer:

  1. Wow! Kärlek och beundran till din kompis!

    SvaraRadera
  2. WoW! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Mycket imponerande och en fantastisk insats av henne.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥