10 mars 2011

Goa vänner

Det är ganska gott att vara sjuk ändå. I morse började dagen med att Magdis messade om hur jag mådde och om jag orkade fika? Hon kom ner och jag får som vanligt ventilera mig och mina tankar och idag kom vi in o snuddade på ett intressant ämne om huruvida vi lever bara här och nu eller om vi har med oss tidigare liv och erfarenheter in i denna världen. Jag tror nog det. Det var iaf en skön start på en sjuklings dag. En latte med Magdis.

Nu har jag Precis pratat med fina Camilla. En underbar vän som jag lärde känna för länge länge sedan då vi läste på turismutbildningen på Frösön. Vi tappade varandra och hittade varandra genom min blogg igen för några år sedan. Det var som att plocka upp en tråd man tappat igår. Hon är en genuint mysig tjej och jag tycker så mycket om henne.
Hur som helst så hörsammade hon mina ynkliga kvidanden och ringde för att höra hur jag mådde. Det är väl gulligt? TacksötafinaduCamilla.

Mina andra underbara Fillsta och Olivens Mamma har idag avnjutit en härlig dag tillsammans i sportlovsanda med solen i ansiktet och gofika med barnen. De har skickat sina varma tankar och härliga foton. Tyvärr blir det inte lika bra kvalitet från min lilla sketna mobil och in här men ni förstår ju att de haft det bra när ni ser dagens härliga bilder från Fillsta i Östersund.

Tack fina vänner för att ni finns.
Maria lapar sol i Fillsta
Ellen har sin bästa kompis Olivia med bror på besök.
Fillsta och den Jämtländska underbara vårvintern =)

6 kommentarer:

  1. Tack själv! Det var en energikick för mig med... Jag var alldeles rosig efter vårt samtal! Skönt att få dryfta livets viktigheter med nån som fattar!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh, vi hade det gött idag. Det var en mamma som fattades. Tur att hon kommer på besök snart!!! =)

    SvaraRadera
  3. MimiLi. det var gött höra, bra att även jag bidrar. Ska bli nice att ses... 8-9 aug då kommer vi =)

    Fillsta... japp, 3 april - passar det? KRAM

    SvaraRadera
  4. vilka härliga sportlovsbilder
    kramar

    SvaraRadera
  5. ansepanse: Ja, det är skillnad på vädret hemma i Jämtland och där jag bor nu i Skånelandet. Men i april bör solen vara hos oss oxå så jag väntar hoppfullt =)

    SvaraRadera
  6. Ja, det var en härlig dag! Tredje april blir perfekt, då lapar vi sol tillsammans. Kram på dig och hoppas att du kryar på dig. Tack för att DU och Fillsta finns i mitt liv.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥