12 mars 2011

Festivaldax

Så sitter man här i soffan. Ensam och det är ju lite trist - blir inte riktigt samma känsla som när man förr tippade och oddsade med sina vänner. Inte heller har jag längre långklänning, högklackat och smink men jag tittar iaf =)
Jag hoppas iaf att vi i år får en vinnare som har möjlighet att tampas lite därute i den större världen. Saade o Bengtzing i all ära men det är nog mest Sverige som gillar sådan musik.
Nu hoppas jag verkligen på The Playtones, Swingfly eller Nicke Borg. Någon av dem MÅSTE bara gå vidare.
Vi blir så glada av Beatles-inspirerade "Oh my god" så kanske kan den göra östra Europa glada oxå =)

Nu kör vi!

3 kommentarer:

  1. Det blev ju som man misstänkte.
    Synd, jag hade hellre sett Sanna el Swingfly.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det blev bra!

    SvaraRadera
  3. Filippa tyckte det blev JÄÄÄÄÄÄTEEEBRAAAAAAAAAAAAA.
    Hon ringde sedan och berättade att hon "skrek som en galning så att hela huset hörde henne!" =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥