28 november 2010

Thats me!


Jodå för er som funderat hur jag ser ut på insidan

3 kommentarer:

  1. Halloysan!
    Vilka fina Lussekatter:) Jag såg ditt mail i dag. Fasiken vad tiden springer i väg.....Hoppas du håller dig här i Skåne nu när vattnet är dåligt i Östersund. Jag ska med största allvar kolla in någon dag som jag kan komma och hälsa på dig. Nu jobbar jag kväll hela veckan.
    Pözz Puss Puzz:))

    SvaraRadera
  2. Shysst benstomme!!!!

    SvaraRadera
  3. Jo, kan se ut så men något fel är det på stora tån och lederna.
    Men visst är det läckert? Hade gärna gjort det till julkort.

    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥