07 november 2010

SÅ mycket bättre.

Duon%20September%20och%20Petter%20-%20Mikrofonk%C3%A5t

3 kommentarer:

  1. Jag är förälskad i Petter och Tomas. Jag har helt missat Petra, September, men vilken tjej! Programmet är det bästa jag sett på länge, jag har redan önskat artister till nästa omgång; Mauro Scocco, Per Gessle och Jocke Berg för att nämna några.

    SvaraRadera
  2. Ja Petra är super, hon har växt.
    Mauro är klockren i nästa helt klart. Kan tänka mig Dregen i samma gäng. Tjejer måste vi ju oxå ha - Eva Dahlgren känns rätt

    SvaraRadera
  3. Hörrni tjejer! Kunde inte hålla med mer!!! Jag är helt till intet gjord... Såg programmet för första gången igår - missat de tidigare:-( Det var ju helt underbart!!! Mauro och Jocke Berg två av mina husgudar från olika livsepoker... (Jocke still going strong) Eva D vore förstås också great! Svårt att komma på fler tjejer dock... Lisa Nilsson och Mauro i samma gäng vore lite konstigt, eller?! Siw Malmqvist kanske:-D
    Hoppas det kommer fler omgångar!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥